reklama

Dokedy?

Áno, dokedy budú musieť znášať diváci nevhodné chovanie sa súkromných televíznych staníc ako je Markíza a JOJ v oblasti prezentácie reklamy a svojich programových šotov?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Začína sa jesenná časť programov na všetkých, na Slovensku dostupných a v slovenskom jazyku vysielajúcich, televíznych staníciach. Pokračujú seriály na TV JOJ "Panelák" a na Markíze už pokračuje seriál "Ordinácia v ružovej záhrade". Je to fajn (ako hovorí náš pán minister Lipšic), ale nie je fajn, keď sa človek opäť bude musieť zlostiť a niektorým divákom potečú nervy a možno na druhý deň musia navštíviť kardiológa. Smejete sa nad tým? Nesmejte sa, je to skutočne vážna vec!

Myslím na reklamy a programové šoty, ktorými obe televízne stanice časťujú svojich divákov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Konkrétne mňa vie najviac nahnevať tá skutočnosť, že celý vysielaný príbeh by mal reálne trvať 35 až 40 min. Reklamami sa ale predlžuje až na 60 minút a viac. A tesne pred skončením príbehu, vloží tv stanica JOJ ešte siahodlhú reklamu a svoje programové upútavky, teda svoju reklamu, ktorú podľa mňa už nikto neplatí. Potom beží dej ešte asi 2 - 3 minúty a po skončení filmu, keď už má začať nový program, zaradí sa opäť reklama. A tak to ide dokola.

Samozrejme, po asi 5 až 10 minutách úvodu filmu je zaradená opäť reklama, včítane programých upútavok. Človek stráca pôžitok jednak z deja, ako aj z celého večera, keď si po únavnom pracovnom dni by chcel trochu relaxovať. Namiesto toho je náležite otrávený a často stratí záujem. Vážení páni a dámy z tv JOJ, musí to tak byť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemá každý videorekordér alebo tv Mágio, aby si spustil na druhý deň zo záznamu "ostro sledovaný program" napr.Panelák, a tak eliminoval nezmyselné reklamy. Mnohí nemajú možnosť pozrieť si ani reprízu, keď sú v zamestnaní. A tak im potom zostáva doplňať ušlý dej napr. v električke alebo cez pracovnú prestávku v debate s kolegami, aby neprišli o nejaké zaujímavosti príbehu, alebo o "perly" nášho milého Imra.

Ešte jednej veci sa čudujem, a to je súčasná veľká rivalita medzi tv JOJ a Markízou. Vidieť to napr. na programoch "Talentománia", ktorý vysiela Markíza a "Československo má talent", vysielaný JOJ-kou. Načo je to dobré? Máme skutočne v Česko - Slovensku toľko talentov, aby sa prezentovali v oboch televíziach a to ešte súčasne?. Nemáme! Ide tu len a len o sledovanosť, s ktorou sa tá alebo oná televízia môže "popýšiť", aby tým ukázala prípadným reklamným agentúram dôvod, prečo majú svoju reklamu umiestniť práve u nich. A to všetko na úkor pohody diváka pri sledovaní programov, hoci ani jeden ani druhý program nestojí za veľa a STV1 stagnuje úplne. No, niektorý večer niet sa na čo vlastne pozerať! A keď už ide nejaký dobrý film, zábavný program, alebo napr. "Lampa", tak to vysielajú tak neskoro, že človek už únavou,- prepáčte pán Hríb -, zaspí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak teraz vážne, pán minister Krajcer, nedá sa s tým niečo urobiť? Nedajú sa upraviť zákony a nariadenia tak, aby súkromné stanice si nemohli robiť čo chcú? Alebo to nepatrí do Vašej kompetencie? Alebo nebodaj patrí do kompetencie ministra zdravotníctva, ktorý "lieči" už len dôsledky na nervoch pacientov?

Ďakujem

G.F.K.

Gerhard František Köhler

Gerhard František Köhler

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rodák z Podbrezovej, t.č. Košičanhlavný konštruktér, strojár t.č dôchodcamám rád šport, hlavne basketbalšachista, fotografista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu